Aktualnościstrona 88
Poznaj Polskę na sportowo i… sprawdź swoją wiedzę o futbolu
„Poznaj Polskę na sportowo” to wspólne przedsięwzięcie Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz Polskiego Związku Piłki Nożnej. W ramach projektu MEiN przekaże 10 mln zł na wyjazdy sportowe dla uczniów uprawiających piłkę nożną w klubach zrzeszonych w PZPN. To jednak nie wszystko. Każdy sympatyk futbolu w wieku od 6 do 19 lat może skorzystać ze specjalnie przygotowanych treści edukacyjnych, a także sprawdzić swoją wiedzę o polskiej piłce nożnej. Swoich sił spróbowali już także młodzi reprezentanci Polski.
Tarczyński razem z reprezentacją Polski! PZPN zyskuje nowego sponsora
Polski Związek Piłki Nożnej rozpoczyna oficjalnie współpracę z firmą Tarczyński, rynkowym liderem kabanosów i marką nr 1 wędlin paczkowanych w Polsce. To nowy brand dołączający do bazy sponsoringowej reprezentacji narodowej, która dzięki występom na najważniejszych piłkarskich turniejach i szerokiej ekspozycji medialnej staje się wartościową marką dla kolejnych potencjalnych partnerów.
Kazimierz Kmiecik w Klubie Wybitnego Reprezentanta
Kazimierz Kmiecik to jeden z najbardziej utytułowanych reprezentantów Polski w całej historii naszego piłkarstwa. Zdobywca medali na mistrzostwach świata w 1974 (za trzecie miejsce) oraz Igrzyskach Olimpijskich w 1972 (złoty) i 1976 (srebrny). W drużynie narodowej rozegrał 34 mecze i strzelił 8 goli. Dziś, za szczególne osiągnięcia sportowe, decyzją Zarządu Polskiego Związku Piłki Nożnej został włączony do Klub Wybitnego Reprezentanta. Pamiątkową koszulkę przed meczem z Holandią wręczyli Kmiecikowi Prezes PZPN Cezary Kulesza i Sekretarz Generalny Łukasz Wachowski.
Plan transmisji 1/16 Fortuna Pucharu Polski
Poniżej przedstawiamy plan transmisji meczów 1/16 rozgrywek Fortuna Pucharu Polski w sezonie 2022/2023. Spotkania transmitowane będą przez Telewizję Polsat oraz kanał Łączy Nas Piłka.
Startupy w grze o mundial i inwestorów. Zaczynamy!
Zgodnie z zapowiedziami ruszyła akcja „Startupy w grze” – pierwszy w Polsce program wspierający współpracę młodych spółek technologicznych z ekosystemem piłkarskim.
Startupy w grze o mundial i inwestorów
Już w listopadzie oczy miliardów kibiców będą zwrócone na Katar, który stanie się wówczas stolicą światowego sportu. Jednocześnie, równolegle z reprezentacjami i ich sympatykami, na mistrzostwach świata zameldują się również najważniejsi międzynarodowi inwestorzy, poszukujący rozwiązań łączących sport i technologię. Teraz szansę dołączenia do tego grona otrzymają także polskie startupy. Wszystko dzięki wspólnemu projektowi spółki PZPN Invest i Państwowego Instytutu Badawczego NASK.