Aktualnościstrona 451
OŚWIADCZENIE PREZESA PZPN
W związku z niektórymi artykułami prasowymi sugerującymi, że przewodniczący Kolegium Sędziów PZPN, pan Zbigniew Przesmycki, poprzez swoją pozapiłkarską działalność biznesową naraził na szwank dobre imię PZPN i środowiska sędziowskiego, poniżej wyjaśniam co następuje.
Przedłużona ważność Kart Kibica reprezentacji Polski
Twoja Karta Kibica traci ważność 30 czerwca i zastanawiasz się co dalej? Postanowiliśmy BEZPŁATNIE przedłużyć jej ważność do 31 stycznia 2015!
„Football Medicine Strategies” – dlaczego nie warto oszczędzać na opiece medycznej
Pod koniec marca w Mediolanie odbyła się międzynarodowa konferencja naukowa „Football Medicine Strategies”, w której uczestniczył Mateusz Olech. – W trakcie zjazdu wielokrotnie powtarzano, że dla piłkarza to prosta kalkulacja. Lepiej wykonać 10-15 powtórzeń ćwiczenia, które może się nawet wydawać śmieszne, niż potem nabawić się kontuzji i pauzować przez pół roku – opowiada nam fizjoterapeuta przychodni rehabilitacyjnej „Fizjokoncept”.
Futsalowi prezesi wybrali swoich delegatów
W Warszawie odbyło się zebranie prezesów klubów futsalowych w celu dokonania wyboru delegatów na Walne Zgromadzenie Sprawozdawcze PZPN. Obrady poprowadził Przewodniczący Komisji Futsalu i Piłki Plażowej PZPN Kazimierz Greń.
Wideo: Maciej Sawicki wytłumaczył zasady funkcjonowania Ligi Narodów
Sekretarz Generalny PZPN, Maciej Sawicki, specjalnie dla nas dokładnie wytłumaczył zasady funkcjonowania Ligi Narodów oraz eliminacji mistrzostw Europy i świata.
Księga Znaków PZPN
W zakładce FEDERACJA pojawiła się już Księga Znaków PZPN. Liczy 20 logotypów, zaczynając od loga Polskiego Związku Piłki Nożnej, a na Akademii Młodych Orłów kończąc. – Zamykając prace nad przygotowaniem Księgi Wszystkich Znaków PZPN zakończyliśmy długi proces tworzenia systemu identyfikacji wizualnej dla związku jako nowoczesnej organizacji sportowej i poszczególnych zarządzanych przez nas rozgrywek oraz wszystkich innych najważniejszych „produktów” marketingowych w naszym portfolio – powiedział Piotr Gołos, Dyrektor Departamentu Marketingu i Spraw Zagranicznych.