Aktualnościstrona 201
Światowy Dzień Serca już 29 września
Ponad 35 federacji członkowskich UEFA po raz kolejny wspiera największą na świecie kampanię na rzecz zapobiegania chorobom naczyniowo-sercowym (CVD). 29 września przypada kolejna edycja Światowego Dnia Serca, który wspiera także Polski Związek Piłki Nożnej.
Komunikat Najwyższej Komisji Odwoławczej
Najwyższa Komisja Odwoławcza PZPN oddaliła odwołanie klubu Arka Gdynia SSA od orzeczenia Komisji Ligi dotyczące transparentu kibiców klubu Arka Gdynia prezentowanego podczas meczów Arka Gdynia SSA – Jagiellonia Białystok, 19 lipca oraz Arka Gdynia – Korona Kielce 2 sierpnia 2019 roku.
Komunikat Komisji Dyscyplinarnej PZPN
Komisja Dyscyplinarna PZPN na posiedzeniu w dniu 5 września 2019 roku ukarała klub MKS Sandecja Nowy Sącz karą zakazu wyjazdów zorganizowanych grup kibiców w wymiarze pięciu (5) meczów za niewłaściwe zachowanie kibiców tego klubu podczas meczu rozegranego w dniu 31.08.2019 r. pomiędzy klubami Radomiak Sp. z o.o., a Sandecja Nowy Sącz w rozgrywkach Fortuna 1. Ligi.
Trwają zapisy do XX edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”
Piłkarska pasja, marzenia, szansa na odkrycie talentu oraz dużo dobrej zabawy - tak w skrócie można opisać największy w Europie turniej dla dzieci, który już od prawie 20 lat gości na sportowej mapie Polski. W Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” organizowanym przez Polski Związek Piłki Nożnej do tej pory udział wzięło ponad 2 miliony piłkarek i piłkarzy. Chęć udziału drużyn dziewcząt i chłopców w XX edycji mogą zgłaszać opiekunowie, nauczyciele i trenerzy. Zapisy zespołów w kategoriach wiekowych U-8, U-10 oraz U-12 potrwają do 30 września.
Zaprezentowano logotyp Finału Ligi Europy w Gdańsku
30 sierpnia 2019 roku w Monaco odbyła się Ceremonia Losowania Grup Ligi Europy UEFA. W trakcie Ceremonii przedstawiono również logotyp i identyfikację wizualną Finału Ligi Europy 2019/2020.
[BADANIA UEFA] Coraz więcej Polaków gra w piłkę, wizerunek PZPN-u mocno w górę
W czerwcu 2019 roku, na zlecenie UEFA, firma Kantar Media przeprowadziła szczegółowe badania pod kątem wizerunku Polskiego Związku Piłki Nożnej, kibiców, piłki nożnej jako dyscypliny sportowej oraz potencjału dalszego rozwoju. W porównaniu z badaniami przeprowadzonymi w 2016 roku przez tę samą firmę, polska piłka oraz PZPN zanotowały wzrost w każdym elemencie.