AktualnościFederacja
Nowe technologie w sponsoringu sportowym InPost
InPost, strategiczny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, wykorzystał innowacyjną technologię, by umożliwić młodym kibicom przeżycie wyjątkowych doświadczeń.
W ostatnich miesiącach, InPost konsekwentnie realizuje niestandardowe projekty komunikacyjne związane ze sportem jak kontekstowe reklamy na bandach LED podczas meczów reprezentacji Polski w piłce nożnej, czy specjalny Paczkomat InPost, postawiony we wsi Hiszpania, w ramach aktywacji partnerstwa Grupy InPost z klubem Atletico Madryt. Podczas październikowych meczów reprezentacji Polski marka znowu zaskoczyła.
InPost i PZPN przygotowali wspólnie z firmą technologiczną Awabot specjalnego robota, który został wykorzystany przez podopiecznych Fundacji Herosi, do zdalnego uczestniczenia w najważniejszych momentach podczas meczów reprezentacji Polski z Portugalią oraz Chorwacją. Specjalny robot pozwolił dzieciom przebywającym w szpitalu, wirtualnie przywitać piłkarzy wychodzących z autokaru, porozmawiać z nimi, zobaczyć kulisy szatni oraz strefy, w której zawodnicy ustawiają się przed pierwszym gwizdkiem. Inicjatywa ta umożliwiła dzieciom przeżycie niezapomnianych, sportowych emocji chociaż nie były one fizycznie obecne na stadionie.
– Jesteśmy firmą technologiczną, która chce zmieniać otaczający nas świat, dlatego jesteśmy dumni, że mogliśmy przygotować innowacyjną aktywację sponsoringową, która sprawiła wiele radości dzieciakom przebywającym aktualnie w szpitalu. InPost to lider w wielu obszarach, dlatego wprowadzamy do Polski rozwiązania stosowane podczas największych wydarzeń sportowych na świecie jak wyścigi F1, czy mecze Ligi Mistrzów – powiedział Marek Szkolnikowski, dyrektor ds. sponsoringu międzynarodowego w Grupie InPost.
PZPN chce realizować ciekawe projekty sponsoringowe w polskim sporcie wspólnie ze swoimi partnerami biznesowymi. InPost to idealny partner to realizowania innowacyjnych działań, które łączą ludzi. Mamy nadzieję, że w przyszłości jeszcze nie raz zaskoczymy wspólną inicjatywą – wskazał Sekretarz Generalny PZPN Łukasz Wachowski
Aktywacja sponsoringowa InPost z robotem to pierwsze wykorzystanie tego typu technologii podczas wydarzenia sportowego w Polsce.