FederacjaAktualnościKuchnia Vikinga nowym sponsorem reprezentacji Polski Powrót

AktualnościFederacja

Kuchnia Vikinga nowym sponsorem reprezentacji Polski

 07 / 06 / 24 Autor: PZPN
Kuchnia Vikinga nowym sponsorem reprezentacji Polski

Kuchnia Vikinga rozpoczyna współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Jeden z wiodących cateringów dietetycznych w kraju będzie sponsorem strategicznym polskiej piłki dziecięcej i młodzieżowej.


Kuchnia Vikinga konsekwentnie angażuje się w rozwój polskiego sportu, budując rozpoznawalność marki i ugruntowując swoją pozycję biznesową. W ostatnich latach marka wspierała między innymi dwa kluby występujące w PKO BP Ekstraklasie – Jagiellonię Białystok, która przed dwoma tygodniami świętowała pierwsze w historii mistrzostwo Polski, oraz Piasta Gliwice. Teraz firma została Oficjalnym Sponsorem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Umowa zawarta na dwa lata z możliwością przedłużenia o kolejne 24 miesiące.

Kuchnia Vikinga zyskała prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Cateringu Dietetycznego Reprezentacji Polski”. Kontrakt zapewnia także nowemu sponsorowi 7-minutową ekspozycję na bandach LED w trakcie meczów domowych i na ściankach sponsorskich oraz obecność shake’ów z oferty firmy podczas konferencji prasowych.

Polski Związek Piłki Nożnej realizuje założenia strategiczne związane z pozyskiwaniem nowych sponsorów. Kuchnia Vikinga w ramach naszej współpracy będzie wspierać rozwój piłki dziecięcej i młodzieżowej. Cieszę się, że do grona naszych partnerów dołącza kolejna polska marka, która konsekwentnie inwestuje w piłkę nożną. Kuchnia Vikinga jest partnerem klubów z polskiej Ekstraklasy, ale współpracuje również z federacjami piłkarskimi ze Szkocji i Chorwacji – mówi Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN.

Z wielką dumą rozpoczynamy współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Widzimy ogromny potencjał, jaki drzemie w tej dyscyplinie w naszym kraju. Blisko pół miliona zawodników i zawodniczek z całej Polski trenuje w klubach zrzeszonych w PZPN. Piłka nożna to także liczna, zaangażowana społeczność, a występy naszej reprezentacji śledzą regularnie miliony kibiców. Chcemy wesprzeć rozwój piłkarzy, ale także wykorzystać tę współpracę w celu dalszego rozwijania działalności biznesowej. Każdego dnia dostarczamy paczki do 40 tys. klientów w kraju. Naszą ambicją jest to, żeby europejska stolica diet pudełkowych była zlokalizowana w Białymstoku – mówi Łukasz Dawidziuk, prezes Kuchni Vikinga.

Kuchnia Vikinga będzie ponadto Sponsorem Strategicznym Polskiej Piłki Dziecięcej i Młodzieżowej. Nawiązaną z PZPN współpracę firma intensywnie wykorzysta w projektach promujących świadome i zdrowe odżywianie.

Jesteśmy marką, która bardzo dużą wagę przykłada do odpowiedzialności społecznej, dlatego jako pierwsi w historii podejmiemy się ambitnego zadania strategicznego wsparcia polskiej piłki dziecięcej i młodzieżowej. Widzimy naturalną synergię między sportem i edukacją w zakresie zdrowego odżywiania, dlatego z wielką satysfakcją będziemy promować właściwe nawyki żywieniowe wśród setek tysięcy najmłodszych piłkarzy i piłkarek w całym kraju. W ramach współpracy przekażemy też blisko milion złotych rocznie na nagrody dla dzieci biorących udział w programach Polskiego Związku Piłki Nożnej pod hasłem „Piłka dla wszystkich” – dodaje Łukasz Dawidziuk.

Regulamin Newslettera
pobieranie strony...
Newsletter - zapisz się!
regulamin
Zapisz się
Wideo