AktualnościFederacja
Biedronka dostarczy warzywa i owoce reprezentacji Polski
Sieć Biedronka jest nie tylko dumnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji narodowej, ale od teraz również oficjalnym dostawcą owoców i warzyw dla reprezentacji prowadzonych przez Polski Związek Piłki Nożnej. Liczymy, że dzięki dostawom najwyższej jakości warzyw i owoców na zgrupowania przedmeczowe kadry prosto od polskich producentów i z centrów dystrybucyjnych sieci, nasza reprezentacja będzie grała jeszcze lepiej.
W polskiej diecie sportowej furorę zrobiła niegdyś bułka z bananem. Nasi reprezentanci wybrali jednak bardziej zróżnicowaną dietę. Wśród produktów wyselekcjonowanych przez Świeżoznawców Biedronki i dostarczonych przez Biedronkę na zgrupowanie polskiej kadry przed meczami z Węgrami, Andorą i Anglią w pierwszej trójce najbardziej pożądanych owoców znalazły się: polskie jabłka, awokado hass oraz maliny. Natomiast wśród warzyw dominowały – wszystkie wyłącznie polskie – pomidory malinowe, cebula i różne rodzaje sałat doniczkowych. Łącznie na zamówionej liście znalazło się ponad 50 różnych warzyw i owoców. Ten zdrowy owocowo-warzywny zestaw odebrał kucharz reprezentacji Polski Tomasz Leśniak.
Organizm sportowca potrzebuje odpowiednich materiałów budulcowych i regeneracyjnych. Aktywność fizyczna zwiększa zapotrzebowanie na kalorie i niektóre składniki odżywcze, dlatego właściwie skomponowana dieta ma kluczowe znaczenie. Najwyższej jakości owoce i warzywa są podstawą zdrowej i zbilansowanej diety, ponieważ nie tylko dostarczają niezbędnych składników odżywczych, ale również mają wpływ na przyspieszenie procesu regeneracji, wspierają układ odpornościowy, a co najważniejsze mają wpływ na zachowanie zdrowia – ocenia Tomasz Leśniak.
Aneks do umowy sponsorskiej między Biedronką a PZPN podpisano w jednym z najnowocześniejszych sklepów sieci w towarzystwie Świeżoznawców – ekspertów Biedronki od warzyw i owoców.
Świeżoznawcy Biedronki są ekspertami w dziedzinie świeżych warzyw i owoców. Dlatego razem z naszymi polskimi dostawcami dzielimy się z reprezentacją Polski w piłce nożnej tym, co mamy najlepsze. Jestem dumny, że Biedronka jest od teraz również oficjalnym dostawcą warzyw i owoców dla naszej kadry, co podkreśla naszą jedenastoletnią, owocną współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, a także nasze zaangażowanie w wiele wydarzeń, mających na celu popularyzację sportu i programów wsparcia społecznego, takich jak np. Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. To jasne, że ostateczny sukces zależy od zgranej drużyny, a przecież my wszyscy jesteśmy drużyną narodową – mówi Maciej Łukowski, dyrektor Działu Zakupów i członek zarządu sieci Biedronka.
Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej nieprzerwanie od ponad dekady, na dobre i na złe, licząc teraz na kolejne pasmo sukcesów Biało-Czerwonych pod wodzą nowego selekcjonera. Nie tylko kadra, ale każdy z nas może ułożyć doskonale zbilansowaną dietę bez względu na to, czy jest sportowcem-amatorem, czy sportowcem kanapowym.
Biedronka jest sponsorem reprezentacji Polski od 11 lat i bardzo się cieszymy, że łączy nas nie tylko piłka, ale również wspólne cele – aby społeczeństwo było zdrowsze i bardziej aktywne. Nie jest tajemnicą, że prawidłowe odżywianie jest niezwykle ważnym elementem rozwoju każdego sportowca oraz czynnikiem wpływającym na uzyskanie satysfakcjonujących osiągnięć sportowych. Szczególnie ważne w diecie tych najmłodszych piłkarzy jest to, aby jadać codziennie warzywa i owoce. Cieszymy się, ze nasz wieloletni partner – sieć sklepów Biedronka, jako firma odpowiedzialna społecznie, tak mocno działa w tym segmencie i codziennie do ponad 3 tysięcy sklepów dostarcza świeże warzywa i owoce, które są niejako paliwem dla ludzi aktywnych sportowo – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Biedronka pozytywnie wpływa na zdrowie klientów przez propagowanie właściwych zwyczajów żywieniowych. Dlatego stawia na zróżnicowaną dietę budowaną w zgodzie z aktualną piramidą żywieniową. Współpraca z polską kadrą jest kolejnym krokiem, chociażby po zachęcaniu do zakupów owoców i warzyw w akcjach lojalnościowych sieci, takich jak Gang Fajniaków, w konsekwentnym promowaniu prawidłowej diety w oparciu o warzywa i owoce.