AktualnościFederacja
Księga Znaków PZPN
W zakładce FEDERACJA pojawiła się już Księga Znaków PZPN. Liczy 20 logotypów, zaczynając od loga Polskiego Związku Piłki Nożnej, a na Akademii Młodych Orłów kończąc. – Zamykając prace nad przygotowaniem Księgi Wszystkich Znaków PZPN zakończyliśmy długi proces tworzenia systemu identyfikacji wizualnej dla związku jako nowoczesnej organizacji sportowej i poszczególnych zarządzanych przez nas rozgrywek oraz wszystkich innych najważniejszych „produktów” marketingowych w naszym portfolio – powiedział Piotr Gołos, Dyrektor Departamentu Marketingu i Spraw Zagranicznych.
– Uporządkowanie i skodyfikowanie wszystkich zasad pozwala na spójne zastosowanie poszczególnych marek i znaków w komunikacji z naszym zmieniającym się bardzo szybko otoczeniem, oraz – co jeszcze ważniejsze – pozwala na nadanie im indywidualnej tożsamości. Stworzenie logotypu, odpowiedniego „opakowania” całego produktu i unikalnej oprawy, atrakcyjnej dla kibiców, mediów i sponsorów, odrębnie dla Pucharu Polski, turniejów dziecięcych, piłki kobiecej, futsalu czy beachsoccera etc, zwiększa rozpoznawalność i rangę każdej z dyscyplin. Wierzę, że pomoże nam to jeszcze skuteczniej je popularyzować, budując jednocześnie ich wizerunek, wartość rynkową i otwierając nas na współpracę z kolejnymi partnerami – dodaje Piotr Gołos.
Księgę Znaków PZPN mogą Państwo znaleźć w zakładce FEDERACJA.